wtorek, 19 czerwca 2018

Figurka Uncharted 4: Ultimate Nathan Drake Neca

Moją recenzję zacznę od opisu dostępnego na mojej ulubionej (już od 10 lat!) stronie z figurkami kolekcjonerskimi AliensGroup:

"Producent Neca Toys
Kategoria wiekowa 16+
Wysokość 7.1 cala (ok. 18.03 cm)

Neca Toys prezentuje kolekcjonerską figurkę Uncharted 4 Ultimate Nathan Drake o wysokości 18 cm. Posiada ok. 30 ruchomych punktów, dodatkowe akcesoria: dwie wymienne głowy, pistolet, karabin AK-47, wymienne dłonie, kabury, sznur. Zapakowana w kolekcjonerskie otwierane pudełko z klapką. Rarytas kolekcjonerski. Ilości limitowane." (http://www.aliensgroup.pl/19007,uncharted-4-ultimate-nathan-drake.html)

Zachęcona niską ceną (120 zł) i miłością do serii Uncharted zamówiłam to oto małe cudo. 







Jestem zachwycona szczegółami, twarzą, włosami, anatomią (żyły na rękach), brudem na butach...zegarkiem na ręku. Neca zrobiła rewelacyjną robotę z Nathanem. Koszulka jest miękka, można lekko odciągnąć kołnierzyk, czy materiał nad paskiem od spodni. Jedyny minus to dosyć ciężko zginające się nogi, być może jointy są mocno dopasowane. No i kwestia drugiej wymiennej głowy. Nie za bardzo odpowiada mi jej wyraz. Nie czepiam się jednak zbytnio, bo wiem jak trudno jest uzyskać realizm mimiczny w tak małej skali. Linkę z zaczepem po prostu uwielbiam, figurka wygląda rewelacyjnie gdy wisi na niej celując w...jakiś wrogi obiekt ;-) Są również dodatkowe ręce zaciśnięte w pięść- na wypadek walki wręcz, spleciona lina, którą można przypiąć mu do paska oraz karabin AK, który może nosić na plecach. Nie znam historii znanej z czwartej części gry (nie posiadam Plejki 4) ale fajnie gdyby dołączyli jakiś związany z fabułą artefakt. Pudełko jest rewelacyjne, zapinane na zaczep, z mapą w środku. Jestem bardzo zadowolona z tej figurki.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz