środa, 11 kwietnia 2018

Testuję: Nestle Fitness z owocami

Dzięki uprzejmości portalu ofeminin.pl  i przynależności do Klubu Testerek miałam dziś możliwość przetestować nowe batoniki zbożowe Nestle Fitness w dwóch odsłonach: truskawka z żurawiną i brzoskwinia z morelą.

Batoniki te, według zamieszczonej ulotki reklamowej:

  • zawierają pełne ziarno owsa- źródło naturalnego błonnika i witamin z grupy B
  • są bez dodatku sztucznych aromatów
  • są zdrowym połączeniem płatków Nestle Fitness z pysznymi owocami



W ładnym pudełeczku znajdowały się cztery batoniki, po dwa z każdego smaku. Zaczęłam od brzoskwini z morelą. Od pierwszego kęsa wiedziałam już, że dam mu mocną ocenę, bo w smaku był  słodki, niezbyt twardy, chrupiący i na dodatek oblany białą czekoladą od spodu. Do truskawki i żurawiny podeszłam z rezerwą (nie lubię żurawiny) ale z ulgą wyczułam bardzo wyraźną truskawkę. Żurawina gdzieś się tam zmieszała w smaku i przyznam z zaskoczeniem i niedowierzaniem- ten smak mi podszedł o wiele bardziej niż morela/brzoskwinia. 


Podsumowując moją recenzję- batoniki zbożowe Nestle Fitness z owocami są bardzo dobrą i zdrową alternatywą dla innych słodyczy pełnych czekolady i tłuszczu. Chcecie zadbać o figurę, zdrowie ale ciągnie was do czegoś słodkiego? Wybierzcie te batoniki zamiast innych. Chwila słodkiego relaksu ...bez wyrzutów sumienia ;-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz