wtorek, 10 kwietnia 2018

Wprowadzenie do aktywności :D

Witajcie!
Dosyć długo zajęło mi przekonanie się do takiej "wesołej twórczości" jaką jest prowadzenie bloga. Jestem bardzo aktywna jeśli chodzi o media społecznościowe- najpierw (dziś już zapomniany) MySpace, potem Facebook, Instagram a ostatnio....Vero, ale w prowadzeniu bloga nie widziałam nic ciekawszego niż to co oferują media wymienione wcześniej. Pomyślałam sobie, że warto spróbować.
No to zaczynamy.

Na zdjęciu powyżej jestem ja i moje kochane zwierzątko- Kuba. O ile pamiętam zdjęcie (a raczej selfie) to zostało zrobione w 2016 roku. Miałam tu 26 lat. Jak szybko policzycie, urodziłam się w roku 1990, a dokładniej 17-tego lutego. Jako zodiakalny wodnik jestem artystyczną duszą- uwielbiam sztukę, skończyłam liceum plastyczne, rysuję portrety, czasem maluję obrazy. Zdarza się, że coś wyrzeźbię. Najbardziej jednak kocham muzykę, i to całym swoim sercem. Nieskromnie powiem, że ktoś kiedyś nazwał mnie "chodzącą encyklopedią muzyki"- nie zaprzeczę, staram się poszerzać wiedzę jak tylko mogę. Najbardziej interesuje mnie muzyka lat 80, synth pop, rock i heavy metal. Lubię również chłonąć wszystko to, co warte jest uwagi w muzyce modnej dziś. Nie ograniczam się do jednego, ulubionego gatunku muzyki. Nadal kupuję płyty cd...a nawet winyle, których mam całkiem sporo. Na blogu tym bardzo chciałabym się dzielić swoimi zdobyczami.
Jestem również molem książkowym- najchętniej pochłaniam horrory i kryminały, ale jeśli znajdę powieść gotycką- jestem w siódmym niebie.
Jeśli chcecie abym określiła się do jakiej subkultury należę to...będzie mi ciężko, bo jestem wyjątkowo unikalnym miksem wielu sprzecznych grup. No ale..jeśli istnieje 80s Pastel Heavy Metal Goth to będę nim ja ;-)
Moje serce skradły wszelkiej maści i wielkości psy- najbardziej jednak lubię Corgi, jamniki,  owczarki belgijskie i niemieckie oraz...kundelki w typie Kubusia (patrz wyżej- kto mu się oprze? ;))
Interesuję się nowinkami makijażowymi a moją grzeszną pasją są perfumy- rujnują mi portfel.
Od 20 lat jestem wierna marce Sony i konsoli Play Station. Do tej pory mój szaraczek z lat 90 działa i nie zamierzam go wyrzucić. Obecnie mam PS3, zbieram na PS4 (perfumy to uniemożliwiają...). Moją ulubioną serią gier jest oczywiście Tomb Raider, Uncharted, Assassin's Creed...Spyro the Dragon i Crash Bandicoot.
Planuję mieć wiele tatuaży...na razie licznik stanął na numerze 5.
Zapraszam do obserwowania mnie na Instagramie:
Profil Instagram

Wpisów będzie więcej. Ten był wprowadzeniem do mojego świata, bardzo retro i bardzo różnorodnego.
Na zakończenie opublikuję piosenkę, która od paru dni chodzi mi po głowie, by się z Wami nią podzielić, bo Alphaville ostatnio u mnie gra non stop...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz